Wednesday 22 August 2012

Teman-teman yg ku sayang

bile ku ttup mate
timbul byangan wjah teman-teman ku
bile ku mkan
timbul jua wajah teman-teman ku
apabila keluar ke mana-mana
mereka sering dlam ingatan ku

 ketika duka ku ingat kamu
ketika suka ku ingat kamu

ku anggap kaumu semua
seperti keluarga ku

ku sering menyebelahi mu
ketika keluarga ku
berprasangka buruk

ku sering beri kamu kemudahan
supaya kamu gembira
ku tak mahu kamu semua sedih
ku ingin lihat kamu bahagia
disamping aku..

tetapi mengapa kamu
sanggup buat aku begini
sanggup melihat aku menangis

kamu sanggup rampas lelaki
yg ku cintai selama ini
 
aku tak hirau kan semua itu
aku lebih penting kan
persahabatan kita

akan tetapi
apabila menjelang cuti
kamu semua mendiam kan diri
1 mesej pun tak ada

kadang kala aku sedih
melihat kamu semua
mengutuk aku

hari ini aku ingin
teman-teman ku
berada di samping aku

dan aku ingin berkata
yg aku sangat menyayangi
mereka

pada suatu hari
aku menghantar sepucuk
surat kepada mereka
di surat itu aku berkata

"aku sudah dapat sahabat sejati
yang aku ingin kan selama ini"

dan aku ingin terbang bebas
ke udara dengan hati yang gembira
aku pergi tanpa ada kesan

No comments:

Post a Comment